اگر هیلاری کلینتون از رایانه شخصی خود برای ارسال ایمیل های شغلی استفاده کرده است، به این دلیل بوده که وی نمی دانسته چطور باید از رایانه دفتر کار خود استفاده کند!

" هیلاری کلینتون" چیزی از دنیای انفورماتیک می داند؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اسپوتنیک فرانس؛ روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد که هیلاری کلینتون؛ وزیر سابق وزارت امور خارجه آمریکا نحوه کار با رایانه دفتر کار خود و ارسال و دریافت ایمیل ها از این طریق را نمی داند. به همین خاطر این نامزد ریاسیت جمهوری از تلفن همراه خود برای انجام امور رایانه ای استفاده کرده است.

این مسئله را لوئیس لوکنز؛ معاون دستیار وزیر امور خارجه طی جلسات دادگاه رسیدگی به دلیل کاربرد خانم کلینتون از رایانه شخصی برای ارسال و دریافت ایمیل های  شغلی اظهار کرد.

لوکنز همچنین خاطر نشان کرد که پیشنهاد نصب رایانه ای در دفتر کار هیلاری کلینتون مطرح شده بود. واقعیت این است که کارکنان وزارت امور خارجه باید هر  دو ماه تا دو ماه و نیم رمز عبور رایانه خود را که کارهای اینترنتی را انجام می دهند تغییر دهند. لوئیس لوکنز خواسته بود تا از این تعهد نسبت به رئیس خود سرباز زند و رایانه را بدون رمز عبور نصب کند تا خانم کلینتون بتواند برای مکاتبات شخصی از آن استفاده کند.

با این حال، رئیس دفتر وزیر امور خارجه؛ شریل میلز اعلام کرد که هیلاری کلینتون نحوه ارسال و دریافت ایمیل از طریق رایانه دفتر کار را نمی دانست و ترجیح می داد از تلفن همراه خود برای این منظور استفاده کند.

با توجه به قانون وزارت امور خارجه آمریکا، استفاده از تلفن همراه برای انجام کارهای دولتی ممنوع است اما آقای لوکنز ادعا کرده که بارها و بارها دیده که هیلاری کلینتون از این تعهد سرباز زده است.

ترجمه: مریم سادات کاظمی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.